polish flag british flag

Łatwiejsze decyzje biznesowe – nie wiesz jak usprawnić działanie Twojego systemu call center? Łatwe i szybkie generowanie raportów dotyczących działania zarówno całego systemu, jak i poszczególnych agentów, sprawi, że dokładnie przeanalizujesz wszystkie kwestie. A stąd już niedaleko do podjęcia działań biznesowych, które zoptymalizują system i przeniosą Twoją firmę na wyższy poziom.

PanaPRO

Współpracując z systemami Panasonic, przenosi je na wyższy poziom.

O programie

PanaPRO to intuicyjny i łatwy w obsłudze program, który powstał, aby usprawnić działanie Twojego call center. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom pomoże Ci zwiększyć wydajność oraz obniżyć koszty. Od teraz wszystkie narzędzia niezbędne do obsługi i nadzorowania systemu call center są dostępne w jednym miejscu. PanaPRO daje Ci pełną kontrolę nad swoim systemem. Możesz szybko wyeliminować błędy, wprowadzić nowe ustawienia i zasady, które zoptymalizują Twoją pracę i pomogą Ci w pełni korzystać z możliwości jakie daje perfekcyjnie działający system call center.

Przeznaczony dla central Panasonic

KX-TDA

wymagania:
- karta KX-TDA0410X
- sterowniki TAPI

KX-TDE

wymagania:
-sterowniki TAPI

KX-NCP

wymagania:
-sterowniki TAPI

KX-NS

wymagania:
- licencja KX-NSF101W lub licencja KX-NSA020W
- sterowniki TAPI

KX-NSX

wymagania:
- licencja KX-NSXF004W
- sterowniki TAPI

Dlaczego PanaPRO?

- podgląd online na aktualny stan połączeń
na bieżąco kontrolujesz pracę swoich agentów, ilość połączeń, liczbę oczekujących na połączenie, czas trwania połączeń. Wiesz, że masz pełną kontrolę!
- możliwość ustalenia wartości alarmowych dla poszczególnych liczników
system sam poinformuje Cię o sytuacjach kryzysowych
- usługa call me back/call me later
- ułatwienie pracy agentom
wyświetla informacje o połączeniu i identyfikuje klienta, jeszcze zanim konsultant odbierze połączenie
- możliwość połączenia klienta zawsze z tym samym konsultantem
budowanie więzi na linii konsultant – klient, co przekłada się na lepszą wydajność
- możliwość importowania raportów do arkusza kalkulacyjnego
- intuicyjny interfejs
łatwa obsługa i szybkie wdrożenie systemu
​​

I wiele więcej!

console on screen

Konsola
• Liczniki połączeń
• Statusy Agentów
• Zdalny Login/out

analyzer on screen

Analizator
• Statystyki ogólne
• Statystyki agentów
• Statystyki zadań

agent on screen

Agent
• Informacje o rozmówcy
• Notatki
• Historie połączeń
• Klawisze DSS
• Sterowanie telefonem

dialer on screen

Dialer
• Import numerów
• Kampanie
• Harmonogram
• Typ dialera AUTO

Materiały informacyjne do pobrania

Karta katalogowa

Kontakt

PanaPRO

Tel: +48123784900
panapro@panapro.eu

ASDAT S.C. Maciej Brudny, Katarzyna Kulawik Kraków

Nasz program rozwija się razem z Tobą

Dopasowujemy się do potrzeb klienta.
Jeśli nasz system nie ma potrzebnej Ci funkcjonalności, powiedz nam o tym,
a postaramy się ją dla Ciebie stworzyć.

Napisz do nas

panapro@panapro.eu