Łatwiejsze decyzje biznesowe – nie wiesz jak usprawnić działanie Twojego systemu call center? Łatwe i szybkie generowanie raportów dotyczących działania zarówno całego systemu, jak i poszczególnych agentów, sprawi, że dokładnie przeanalizujesz wszystkie kwestie. A stąd już niedaleko do podjęcia działań biznesowych, które zoptymalizują system i przeniosą Twoją firmę na wyższy poziom.
Współpracując z systemami Panasonic, przenosi je na wyższy poziom.
PanaPRO to intuicyjny i łatwy w obsłudze program, który powstał, aby usprawnić działanie Twojego call center. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom pomoże Ci zwiększyć wydajność oraz obniżyć koszty. Od teraz wszystkie narzędzia niezbędne do obsługi i nadzorowania systemu call center są dostępne w jednym miejscu. PanaPRO daje Ci pełną kontrolę nad swoim systemem. Możesz szybko wyeliminować błędy, wprowadzić nowe ustawienia i zasady, które zoptymalizują Twoją pracę i pomogą Ci w pełni korzystać z możliwości jakie daje perfekcyjnie działający system call center.
wymagania:
- karta KX-TDA0410X
- sterowniki TAPI
wymagania:
-sterowniki TAPI
wymagania:
-sterowniki TAPI
wymagania:
- licencja KX-NSF101W lub licencja KX-NSA020W
- sterowniki TAPI
wymagania:
- licencja KX-NSXF004W
- sterowniki TAPI
I wiele więcej!
Konsola
• Liczniki połączeń
• Statusy Agentów
• Zdalny Login/out
Analizator
• Statystyki ogólne
• Statystyki agentów
• Statystyki zadań
Agent
• Informacje o rozmówcy
• Notatki
• Historie połączeń
• Klawisze DSS
• Sterowanie telefonem
Dialer
• Import numerów
• Kampanie
• Harmonogram
• Typ dialera AUTO
PanaPRO
Tel: +48123784900
panapro@panapro.eu
ASDAT S.C. Maciej Brudny, Katarzyna Kulawik
Kraków
Dopasowujemy się do potrzeb klienta.
Jeśli nasz system nie ma potrzebnej Ci funkcjonalności, powiedz nam o tym,
a postaramy się ją dla Ciebie stworzyć.